فعالیت ۲۵۴ کانون فرهنگی تبلیغی دارای مجوز در مشهد مقدس

تاریخ:1399/9/2

نسخه چاپی

" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد گفت: عفاف و حجاب، سبک زندگی دینی، فرق و مذاهب، آموزش مسائل قرآنی و فضای مجازی از حوزه های فعالیت کانون های فرهنگی- تبلیغی است. "

به گزارش سامانه اطلاع رسانی تشکل های دینی و مراکزفرهنگی(تی. دی. ام)، حجت‌الاسلام علی کریم پور معرفت افزایی و پاسخگویی به شبهات مطرح از سوی دشمنان دین و انقلاب اسلامی را مهم ترین برنامه های کانون‌های فرهنگی تبلیغی دانست و افزود: این کانون‌ها باید با دقت و علم، عملیات فرهنگی را برای مقابله با دسیسه های دشمنان طراحی کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی کریم پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد در جلسه هفته ای کارکنان این اداره با اشاره به فعالیت موثر کانون‌های فرهنگی تبلیغی با مساجد، خاطرنشان کرد: مساجد مهم ترین پایگاه فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی است و رویکرد ما افزایش تعداد و ارتقای سطح کیفی این کانون‌ها در مساجد است.
وی رویکرد کانون‌های فرهنگی تبلیغی را تخصصی کردن کانون‌ها عنوان کرد و افزود: به دنبال شبکه سازی در کانون های فرهنگی تبلیغی هستیم، با توجه به اینکه کانون ها با ارتباط با هم می توانند، نقش آفرینی های زیادی در شرایط کرونایی و در عرصه مواسات و همدلی و با بهره گیری از ظرفیت های خیرین در عملیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی التیامی بر مشکلات نیازمندان باشد.
حجت‌الاسلام کریم پور در خصوص چگونگی راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی بیان کرد: هر کانون که تاسیس می‌شود باید دارای ۶ نفر به‌عنوان هیئت موسس باشد و یک نفر از این افراد به‌عنوان مدیر کانون انتخاب شوند تا مجوز به نام او صادر شود.



 

منبع : اداره کل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی