نهادهای تبلیغی در اربعین فعالیت منسجمی داشته باشند

تاریخ:1398/7/17

نسخه چاپی

" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی در عرصه تبلیغ مشغول فعالیت بوده و باید در پیاده روی عظیم اربعین فعالیت منسجمی داشته باشند. "

 10:42:58 AM
به گزارش سامانه اطلاع رسانی تشکل های دینی و مراکزفرهنگی(تی. دی. ام)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی شامگاه سه‌شنبه در همایش توجیهی، تبلیغی مبلغان اربعین در قم با اشاره به انتقاد برخی از مبلغان در عدم هماهنگی نهادهای تبلیغی اظهار داشت: هماهنگی دستگاه‌های تبلیغی برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌های تبلیغی باید به سرانجام مطلوبی برسد.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت تبلیغ چهره به چهره تصریح کرد: نفس حضور مبلغ و برخورد با جامعه هدف از ضرورت‌های مهم تبلیغ در پیاده‌روی حماسی اربعین است.
وی اظهار داشت: برای آموزش زبان‌های مختلف برای رساندن پیام‌های دینی به مردم کشورهای دیگر باید نهادهای تبلیغی برنامه‌ریزی کنند، پیاده‌روی اربعین حوزه‌های علمیه را وارد عرصه‌های مهم بین‌المللی خواهد کرد.
وی بیان داشت: هنر مبلغان در این است که هر مساله ریز و درشتی را به یک مساله راهبردی اسلامی و انقلاب اسلامی گره بزند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: مبلغان در تبیین و گفتمان سازی، بیانیه گام دوم انقلاب را در ایام اربعین موردتوجه قرار دهند.
قمی تصریح کرد: مبلغان توجه زائران را به افق‌های بلند پیاده‌روی اربعین با هنرهای تبلیغی خود جلب کرده و نسبت به این مسائل حساسیت بیشتری به خرج دهند.

منبع : اداره کل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی